Saturday, December 5, 2015

Salata od Pecene Cvekle i Balsamico Sirce




Prosli vikend sam trebao biti u UAE, Dubaji i Abu Dabi, trka Formule 1. Neb je otisao da radi proslo ljeto u Dubaji i pozvao nas je kao goste na trku. Moci, Duma i Sinke su otisli



ja nisam... Umjesto trke i puta, ja sam bio u bolnici,gdje sam imao malu operaciju na zglobu ruke.


Sto bi moj drug Karl rekao, Oh well...

Kako god, ja se polako vracam u normalu, i momci su imali nezaboravan provod u UAE.

Nego nazad o salati.
Sinketova zena, Tanja je vegeterijanac i jedna je od prvih osoba koja je pohvalila jedan od mojih recepata. To je sada bilo davno nekad prije 5 godina...


Vjerujem ako bude probala i ovu salatu da ce biti zadovoljna :-).

Potrebno:

8 cvekli srednje velicine, oko 900 g
60 ml kvalitetnog maslinovog ulja
60 ml kvalitetnog balsamico sirceta
30 ml kvalitetnog senfa (po mogucnosti senf sa zrnima)
so, biber
150 g mlade rukole ili spanaca ili mjesavina mladog zelenisa
100 g mladog kozjeg sira
30 g listica badema

A napraviti ovako:

1. Oprati cvekle, odstraniti vrh i dno, pa umotati u alumijumsku foliju i poredati na pleh. Peci u zagrijanoj rerni na 200°C 50-60 minuta, sve dok cvekla ne postane meka. Uzeti noz pa ubosti cveklu, ako ne 'pruza otpor', cvekla je gotova.Ostaviti da se hladi.
2. U posudi sipati senf, ulje, sirce i dobro umutiti. Dodati so i bibeer po ukusu.
3. Kada je cvekla dovoljno hladna da se moze drzati u rukama, oguliti i izrezati na kriske. Pazite kada radite sa cveklom da ne ofarbate kuhinju u crveno. Ja koristim rukavice za jednokratnu upotrebu...
4. Polovinu preliva pomijesati sa cveklom. Dok je cvekla topla, upija super preliv.
5. Oprati i osusiti rukolu. Dodati ostatak sosa i pomijesati.
6. Na posudi za serviranje staviti rukolu, preko nje cveklu. 
7. Uzeti sir i izmrviti preko cvekle i posuti lisitce badema preko.








No comments:

Post a Comment