Friday, March 21, 2014

Izvrnuti kolac sa ananasom i mangom


Dobijem prije neki dan poruku od Snajke gdje me pita da li je ista ostalo od onog kolaca sa ananasom. Nije ga vise bilo... 

Sjetio sam se da imam jednu konzervu sa ananasom, a i mango je bio pri ruci, tako da su stekli svi potrebni uslovi za jos jedan izvrnuti kolac sa ananasom, a ovaj put i sa mangom. Nije mi bilo tesko da odem do kraja ulice da kupim jaja i pavlaku (frizider bio prazan, vratili se vece prije sa skijanja iz Attitash-a). Kada je Buraz dosao na kafu i da vrati Bellu, kolac je bio gotov. Dobio je 'tumb up' od Snajke, a bogami i od Lakija i od mene.


Ja sam koristio ananas iz konzerve, taj sam trenutno imao, u originalnom receptu je svjezi. Ako nemate mango, vjerujem da ce banana biti dobra zamjena, jer i oblik savrseno odgovara.

A evo kako je to bilo kod mene.

Potrebno:

konzerva ananasa
jedan mango
150 g putera
100 g (1/2 case) smedjeg secera
150 g (1 1/2 case) brasna
200 g (200 g) secera
pola kasikice soli
cetvrtina kasikice praska za pecivo
cetvrtina kasikice sode bikarbone
2 jaja
30 g (1/4 case) kisele pavlake


A napraviti ovako:

1. Podmazati kalup za pecenje velicine 20cmx20cm puterom, obloziti papirom za pecenje, pa opet podmazati papir.
2. Odvojiti pet prstenova ananasa (ako se koristi svjez, napraviti prstenove precnika 3cm), a ostatak izrezati na sitno i ostaviti da se cijedi. Oguliti mango, pa ga izrezati na debljinu prstenova od ananasa. Modlicom izvaditi pet krugova od manga, tako da mogu da stanu u prstenove od ananasa. Ostatak manga isjeckati  i dodati ananasu da se ocjedi. 


3. 30 g putera umijesati sa smedjim secerom. Koristiti mikser, pa nanijeti na papir za pecenje.


4. Prosijati brasno, so , prasak za pecivo i sodu bikarbonu zajedno.

5. Poredati prstenove ananasa u cetiri kornera i centar, a u sredinu njih staviti krugove od manga.


6. Izmiksati ostatak putera sa secerom, pa dodati jaje, miksati dok se ne sjedini, pa dodati drugo jaje i nastaviti sa miksanjem.


7. Dodati polovinu brasna, i na sporoj brzini miksati.


Dodati pavlaku, spatulom 'ocistiti' zidove posude, pa nastaviti  sa miksanjem. Dodati drugu polovinu brasna i sjediniti sve.

8. Ocijedjeno voce staviti preko poredanog ananasa i manga. Paziti da se sve praznine popune sa vocem.


9. Preko voca sipati tijesto, poravnati spatulom.


10. Peci u zagrijanoj rerni na 175°C 50-ak minuta, gotov je kada cackalica ubodena izadje cista. Izvaditi iz rerne i ostaviti 30 minuta da se prohladi.

11. Izvrnuti kolac na posluzavnik, skinuti papir za pecenje.

Prijatno!




No comments:

Post a Comment