Tuesday, November 30, 2010

Homemade Ferrero Rocher

For recipe in english, please scroll down


Tema u igri KuVarijacije koju je pokrenula Mamajac za mjesec novembar je bio Domaci Ferrero (ciji recept i treba da prati), sa bloga La casa de vainilla.

Recept jednostavan, cokolada, ljesnici, napolitanke i nutela, nema tu sta da ne ide kako treba. E kod mene to nije bio slucaj. Od samog pocetka sam sam sebi udvostrucio problem, radio sam sve sa duplim mjerama.
Masa nije htijela da se stisne, imao sam problem da pravim kuglice. A kada sam i uspio napraviti kuglice, bile su velicine malo manje nego loptice za stoni tenis. Tako da je od ovih kolicina ispalo oko 35 kuglica. A i kada sam ih uspio napraviti i staviti u frizider da ocvrsnu, one su 'kljoknule' i nisu ostale prave kuglice. Na dnu su postale ravne...Siguran sam da je razlog u napolitankama koje sam koristio, mora da su imale u sebi toliko fila da sam trebao smanjiti kolicinu nutele ili mozda dodati malo mljevenog keksa.
E sada, osim sto je Ferrero bio malo veci i nije bio savrseno pravilnog oblika, tu nije bilo drugih primjedbi.


Potrebno:

200 g napolitanke sa ljesnikom
300 g ispecenih i ociscenjih ljesnika
350 g do 400 g nutele, u zavisnosti od socnosti napolitanki :)
100 g crne cokolade
100 g mlijecne cokolade
100 g bijele cokolade, ovo samo zato sto je to bilo u kuhinji

A napraviti ovako:

Napolitanke izlomiti, ljesnike isjeckati. Dodati nutelu, pa sve izmjesati rukama da postane homogena masa. Ostaviti na hladnom 30 minuta. Od smjese praviti kuglice zeljene velicine, manje, bolje, jedan zalogaj bi bio super. Sloziti ih na tacnu, pa opet u frizider na 30 minuta. Cokoladu istopiti, malo prohladiti, pa kuglice umakati u rastopljenu cokoladu i slagati opet na tacnu. Jos jednom u frizider da cokolada ocvrsne i onda ih staviti u korpice zlatne boje...



Recipe in English
You’ll need:
200 g hazelnut wafer biscuits, crushed
300 g hazelnuts, toasted and finely chopped
200 g hazelnut chocolate spread
100 g dark chocolate
100 g milk chocolate
100 g white chocolate
And make like this:
Combine crushed hazelnut wafer biscuits, chopped hazelnuts. Add hazelnut chocolate spread and mix them with hands until well combined. Put mixture in fridge for 30 minutes to set. Roll mixture into ball, smaller the better. Place balls on lined tray and back in fridge for 30 minutes. Melt chocolate and let it cool. Remove the balls from fridge and dip them into the melted chocolate until well coated. Place them again on lined tray and in cool place for chocolate to set. Once set, put them in small paper golden cups. Enjoy.

7 comments:

  1. Ove kuglice su toliko ukusne da im nista ne smeta sto nisu pravilnog oblika, a verujm da se ni ukucani nisu puno bunili...zlatne korpice su pun pogodak!;)))

    ReplyDelete
  2. Stvarno super izgledaju u ovim zlatnim korpicama i na slici uopste ne deluju tako velike :)
    Sto se oblika tice, po meni one i ne treba da budu savrsenog oblika, ja sam ih namerno ostavila malo grgurave.
    Drago mi je da ste zadovoljni ukusom i hvala na poseti mom blogu :)))

    ReplyDelete
  3. Meni se dopada sto nisu tako perfect...:)

    ReplyDelete
  4. meni nije bitno da nešto savršeno izgleda, bitno da je odličnog okusa, tad sve ostalo bude manje bitno

    ReplyDelete
  5. Sigurno su savršenog ukusa :)
    Pozdrav !

    ReplyDelete
  6. i na kraju me zanima jesu se stegle? jer nije ferero dobar ako nije cvrst

    ReplyDelete